Saturday, June 13, 2009

Nostalgia : Gambar anak² menakan/buah


Mira dengan mak lang Shidah yang slim. Mana mari Mak Nde ni? Mira ni kekwat jugak dulu. Tambah dengan mak ngah Bibah. Ye la.. mak ngah balik dari US tahun 1993. Masa tu umur dia 2 tahun. Maknanya 2 tahun tu tak pernah kenal dengan mak ngah. Bila mak ngah lalu ja dia depang tangan dia tu.


Amaran! Gambar 18sx.. gambar Husna bolen²... Debok budak prem sorang ni. Cik Ela ada gambaq Una tengah dok poop atas potty tau!


Alif. La ni Alif dah tingkatan 2. Belajar di MRSM Transkrian.



Amira dan Yamin si pipi labuh. Amira nak masuk 18 tahun, Yamin dah tingkatan 3 dan bakal menduduki PMR tahun ni. Amira di USIM, Yamin di SMKA Nibong Tebal.


Mak dengan Anis. Anis darjah 6. Bakal menduduki UPSR tahun ni.



Tahun 2003. Husband, aku, Mira, Yamin, Alif, Una (sebaya Yamin), Sayuti, Anis dan Dini. Mira dan Una sebenarnya antara anak menakan yang tak bagi aku kawen. Mak sedara favorite la katakan...





6 comments:

.:una:. said...

dari dulu sampai skrng, una tetap menjadi yg terbesar juga terdebok antara sepupuku yang lain...haha...(nk buat cmna, mak kami pandai bela...)perut x pernah kosong...xsempat nk kosong sudah diisi...huahuahua...dulu tok cita yang umi bg mkn sampai muntah blik..pastu umi gulung una dalam karpet...alahai...

.:una:. said...

ha lagi satu, una dulu waktu cik ella bgtaw yg dia nk kawen, org yg memprotes adalah una n kak mira...una x bg sbb nk tdo slalu main "term" kat bahu cik ella...hehehe...tapi bila cik ella dh kawen syoik plak...hahaha...itu la perangai budak2...

suealeen said...

aku suka hang main term tu sebab senang aku nak lena.. hahaha!

Intan Terpilih said...

hehehe...una pun senang gak nk lena lau main term tu...tapi napa una buh nama term ha? una pun x tau...hehehe...

~:|:sara:|:~ said...

term = terma & syarat..wakakakaka

Intan Terpilih said...

hahaha...ya la tu...