Friday, June 12, 2009

Gambar² yang teringin korang lihat...

/hihi I'm back... korang pasti teringin tengok gambar² yang aku korek dan scan ni. /dignose Tambah lagi yang last sekali tu... kuang³. Nostalgia seyyy!


Dua orang di dalam gambar ini telah pun meninggalkan kita semua. Tok berdiri sebelah Mira, cicit pertamanya. Sementara Paksu dan Chu duduk di tangga. Rumah tok ni lawa bagi aku. Aku ingat lagi bilah beranda dia tu boleh cabut². Aku, Salina dan Lina selalu main bank². Padahal tak sorang pun kerja bank sekarang ni.. huhu!


Tok dengan Nadia



Along dengan aku. Time kecik² suke beno pakai seluar pendek. Rumah ni pun banyak nostalgia. Rumah paling kecik dari TP-KK. Aku panggil rumah sabut sebab banyak sabut mak ayah letak keliling rumah. Aku ingat lagi aku suka menyorok dari ayah lepas dia balik solat Isya' dari surau. Bila dengar dia bagi salam ja aku lari. Nyorok celah lemari. Sekali tu aku nyorok bawak longgokan kain. Udahnya aku tertido dan dia nyaris terpijak aku yang nyenyak tido bawah kain


Abang Man, Kak Bib, mak dan ayah. Masa ni kak Bib dengan abang Man baru kawin kot. Tak ingat dah


Afro sungguh rambut mak aku... Stail orang dedolu yang suka kerintingkan rambut


Oh yang peluk Didi ni bukan girlfriend dia... =)). Ni husband aku. Ni malam aku bukak hadiah. Aku nangis malam tu, Didi yang pujuk. Hanya orang tertentu je tahu kenapa aku menangis. Yang pasti bukan sebab husband aku.... :D






5 comments:

kak Bib said...

Baru semalam cu sebut depa kurang ada pic paksu...lagi satu bab pujuk hang tu selain didi...aku la yg p pujuk hang dlm bilik...keh3x...

suealeen said...

ramai yang pujuk sebenarnya... termasuklah anak buah-buahanku yang turut sama menangis.. hehehe...

| Krsty Pinky | said...

tula,ms kenduri kak ela tu aku pom x tau apesal kak ela nangis2 majuk..tp sbgai anak no 4,aku rs besela angin turun nek..hehehe..
anak no 4 ni cepat marah,tp cepat sejuk..ye ke????

.:una:. said...

best la ingat kenangan dulu2...rasa cam nk berbalik ke zaman silam...terutamanya bila tgk umah nenek yg dh x dak tu...ingat lagi dulu2 slalu main robot ngan abg ewan...hehehe...

suealeen said...

takkan berangin tanpa sebab.. hehehe.. adalah sebab konkrit nak nangis dan berangin tu.. kalo tak, tak pasai la..