Thursday, September 3, 2009


PROMOSI H1N1
Prorpolis Platinum(Green Propolis)-
RM36.00 1 btl/RM161.00 5 btl 1set

Apa persediaan anda bila berada di kawasan yg sesak dgn keadaan wabak yg sedang melanda negara ketika ini?

Kebaikan Propolis


Propolis Platinum menggiatkan penghasilan antibodi serta mengukuhkan sistem imuniti badan. Propolis Platinum membantu melegakan sakit tekak. Ia juga bertindak dalam melawan kerosakan gusi dan gigi. Ia boleh membantu menghalang selsema, jangkitan gastrointestinal dan lain-lain lagi kegunaan. Ia juga boleh membantu meringankan masalah pernafasan Propolis juga dapat membantu meningkatkan daya ingatan dan membantu merawat luka-luka ringan apabila disapukan pada luka.


Meningkatkan kesuburan

Salah satu kajian tentang kebaikan propolis ialah pada wanita yang ketidaksuburan/kemandulan dan endometriosis. Kajian mendapati purata penggunaan sebanyak 500mg propolis dua kali sehari terhadap wanita telah didapati hamil 60% daripada 20% wanita yang tidak diberi propolis

5 titik sahaja setiap hari selepas makan


PROMOSI RAMADHAN

BERITA BAIK UTK YG SELALU SENGAL-SENGAL KAKI

Stokin Bertenaga Bio-RM38.00 1 pc

Stokin Bertenaga-Bio diperbuat daripada kain kapas berkualiti dan ianya mengandungi Bio Seramik yang dapat mengeluarkan pancaran inframerah jarak jauh. Pancaran inframerah jarak jauh dapat merangsangkan bahagian-bahagian tapak kaki dan menggalakkan peredaran darah. Ia juga membantu mencegah pembiakan bakteria dan menyingkirkan bau kaki yang busuk serta melegakan gatal-gatal di tapak kaki. Ia merupakan produk penjagaan kesihatan yang baik untuk seisi keluarga.

Fungsi-fungsi Stokin Bertenaga-

    Cukup sesuai utk yg rajin sembayang terawih 2o rakaat (berdiri lama)dan sembahyang malam

1. Dapat membantu melegakan kekejangan otot kaki dengan berkesan
2. Membantu melancarkan peredaran darah.
3. Membantu melegakan kelumpuhan dengan berkesan
4. Mencegah pembiakan bakteria, menghilangkan bau busuk, melegakan gatal-gatal dan pendekorteksan kaki
5. Dapat menyerap peluh dengan cepat dan berkesan, supaya kaki sentiasa kering dan selesa

Elegance Tudung –RM73.00 2 pcs

sesuai kepada yg selalu berpeluh kepala,berkelemumur,rambut bercabang,bau asam dan pening kepala tak ada alasan lagi kalu kata taknak pakai tudung..

Sistem Kesihatan Infra-Merah K- Elegance Tudung adalah untuk membantu meringankan dan melegakan penyakit-penyakit dan kelemahan seperti sakit kepala, lemah badan, masalah tidur, keletihan, perasaan yang tidak menentu dan membantu mengurangkan bau badan.

PROMOSI AIDIL FITRI

Slimming Suit - RM211.00 2 PCS

Produk yang unggul ini bukan sahaja dapat membolehkan wanita untuk kelihatan lebih menawan dan yakin terhadap diri sendiri terutama sekali di Hari raya. Dengan menggabungkan unsur-unsur ion negatif, ion kupum, gelombang magnetik dan sinaran inframerah jauh, produk ini membantu dalam mengawal, mengurut dan meningkatkan peredaran darah dalam badan. Di bawah ialah fungsi-fungsi produk Slimming Body Undergarment 5 FUNGSI DALAM 1::

  1. Ion negatif menggalakkan peredaran darah dan memberi rasa tenang apabila seseorang berasa tegang dan resah.
  2. Ion kuprum dapat membantu menghilangkan bau yang kurang menyenangkan.
  3. Fiber anti-kuman membantu menghalang pertumbuhan bakteria. Bahannya yang diperbuat daripada elastik yang tinggi membekalkan keselesaan yang baik dan fungsi anti-pergulungan untuk memberikan keyakinan dan membantu anda mendapatkan bentuk badan yang diingini.
  4. Urutan gelombang magnetik digunakan untuk meningkatkan kadar metabolisme, meningkatkan peredaran darah dan mengawal sistem saraf autonomik bagi bentuk badan yang sihat dan menarik.
  5. Sinaran inframerah jauh dapat meningkatkan peredaran darah, metabolisme, membakar lemak berlebihan dan kalori-kalori berlebihan, seterusnya membentuk semula potongan badan


K-BioGreen-RM165.00 500g
Organic K-BioGreen ialah makanan organik yang dipilih khas dari 58 jenis bahan unik seperti kacang, bijiran, sayur-sayuran, rumpair laut dan bifido-bakteria serta enzim makanan yang memainkan peranan penting dalam badan manusia bagi bagi membersih, mendetoksifikasi dan meremaja serta mengembalikan fungsi-fungsi organ penting dalam badan dan membina ketahanan. Apabila produk tersebut diambil sebagai makanan dalam badan, ia memberikan nutrien-nutrien yang secukupnya dan sesuai bagi mereka yang inginkan tubuh badan yang sihat dan langsing.
    • Organic K-BioGreen adalah sumber makanan bernutrisi tanpa kandungan bahan awet dan tanpa pengubahsuaian genetik yang diluluskan oleh AgriQuality di New Zealand. Setelah produk organik disahkan dengan kelulusan organik, produk berkenaan diberi label dan boleh dipastikan bahawa unsur-unsur produk organik berkenaan telah mematuhi syarat-syarat dari perkebunan ke pasaran.

7 comments:

Sue.Aleen said...

Ela nak order stokin tu 3 pasang. mak mertua soh cari. alang² nak pakai untuk diri sendiri + satu bagi Along

Sa Rathisa. said...

Slimming suit tu kalo dah basuh ng mesin basuh ap citer?
Adui...ada org terlebih rajin ...beli beratus...murah plak skg bleh dpt2...hampeh

AKIZ NETWORK said...

tak leh basuh ngan mesin basuh jahanam
maksud 2 tu
1.baju
2.seluar
kau tak minat nak jadi ajen kat ganu?
produk ni sales seluruh dunia company ni ada di 50 buah negara produk antarabangsa.beli set ni terus jadi ahli..

Sa Rathisa. said...

sa dah jadi member....3 thn lepas..tp pas 2 x beli2 lg. active ke? habis baju dah x berkesan ke?

Sa Rathisa. said...

sa dah jadi member....3 thn lepas..tp pas 2 x beli2 lg. active ke? habis baju dah x berkesan ke?

Sa Rathisa. said...

sa dah jadi member....3 thn lepas..tp pas 2 x beli2 lg. active ke? habis baju dah x berkesan ke?

AKIZ NETWORK said...

susah nak cakap kena tengok balik nak tahu pakai balik anyway kalu nak aktif balik kita boleh reg balik bawah group abg nanti kita reg under nama didi kami punya team sedang buat serang besar-besaran di sebelah utara.lepas raya saya akan ke Kelantan,Terengganu ngan Pahang reg sekarang lagi mudah dari dulu nanti kita jumpa.........senang citer