Sunday, August 30, 2009

| Jemputan Majlis Berbuka Puasa |

Kepada sanak-saudara yang dikasihi,

Pada hari ahad depan (6hb September 2009), satu majlis berbuka puasa & solat tarawikh bersama-sama akan diadakan di rumah Waida di:

No.46, Jalan Kancung Laut 28/20,
Taman Alam Megah,
40400 Shah Alam, Selangor.

Insya-Allah akan mengundang keluarga Cu bersama-sama kita. Kepada family Kak Ela, Awa & Lina, anda wajib mari. (Hahaha..dasar paksaan). Kaedah berbukanya adalah masing-masing bawak juadah berbuka masing-masing ye. Wat ala-ala pot luck la. So seme leh rasa. Ok yea, mari jangan tak mari. Any info, do gimme a call : 013-2207770 (Waida) or 013-2206660 (Sha).

12 comments:

AKIZ NETWORK said...

perkhidmatan bas disediakan ada 30 kekosong kerusi lagi......

suealeen said...

insyaAllah pergi

~:|:sara:|:~ said...

insyaAllah..kalo aku tak p ngan jet aku p ngan kk ela..hahaha

| Krsty Pinky | said...

kemal,ko nak mari gaks ke?ehehe..

Kak Lina said...

Kami mesti datang. Kalau tak datang jenuh nak bersoal jawab dgn ami nanti...

suealeen said...

rasa cam nak ambik Mira sekali. nanti nak tanya dia... duhh.. nak masak apa ya? ada suggestion?

AKIZ NETWORK said...

ALANGKAH BEST NYER KALAU ADA PINTU AJAIB DOREMON BOLEH GI MANA2 BILA2 SUKA........

| Krsty Pinky | said...

leh juge ajak mira..
den pun blur nak masak mende ni..

lina,nape sampai nak bsoal jwb dgn ami?hahaha~

Kak Lina said...

Ami tu kalo dengar je nak pi rumah Ada bukan main suka lagi...No excuse..kalau bg alasan dia srh huraikan pulak nape, ape, mengape, pasal ape???? letih la nak jawab...

nak bwk ape ni? bwk lauk ke?

AKIZ NETWORK said...

selamat berbuka puasa dan mendengar tazkirah hehehe...........

suealeen said...

itu dah jatuh WAJIB dengar tu :D

| Krsty Pinky | said...

bawa la lauk pape..
along with nasi la eks..
psl umahku ini periuk nasi kecik jek..
hohoh~