Saturday, May 9, 2009

POLITIK PERAK

Aku jumpa ayat ni aku kita kongsi bersama ok........


Bunyinya lebih kurang camni 'Boleh tak kita kata begini “ahli ahli cawangan UMNo Bukit Aman telah menangkap Mat Sabu kerana telah melakukan kesalahan besar cuba melakukan solat sunat hajat tanpa permit dari UMNo.JAIP pula telah mengeluarkan arahan solat hajat tu adalah bertentangan dgn Islam.Mufti pula diam shj.Diam tu tandanya setuju dgn arahan terbaru JAIP itu”

So apa pendapat anda semua 'mai' kita sama-sama panaskan sikit suasana kedai kopi ni huhu...............minta maaf tok anak cucu nak tumpang lalu

* Kalau sesiapa yg ada gambar "Tok Hamid ngan "Tok Sebuah" rajin-rajinkan diri upload kesini...........

3 comments:

noorra said...

gambar tok Hamid atak ada, tapi tok sebuah aku rasa banyak...nanti check balik utk bubuh dlm blog ni...

noorra said...

Bukan tak teringin nak bg pandangan tapi dah tak lalu nak membincangkannya. Nanti masa PRU13 nanti ajar jer balik kepada pemimpin2 yg tak tahu hukum tu!!!

Rakyat blh berusra dan menghukum pemerintah melalui pensil je! Vote for PR....kempen dr sekarang!!!

Ela said...

saya dah banyak komen kat blog utama saya... huhu...