Saturday, February 20, 2010

| Percutian Keluarga 2010 |

Untuk perhatian ahli keluarga yang dikasihi,

Di sini kite nak ajak buat perjumpaan / percutian keluarga sekitar Semenanjung Malaysia. Mohon berikan cadangan atau apa juga maklumat yang boleh dikongsikan bersama agar kita dapat menjayakan perjumpaan keluarga Hj Hamid ini. Sebabnya dari tahun lepas ke tahun 2010, kita jarang bersua dan tidak berkesempatan mengeratkan perhubungan antara ahli keluarga. Oleh itu, marilah laksanakan kempen cuti-cuti keluarga Hj Hamid tahun ini sampai menjadi! (Paksaan betul..hahaha)

Sekian, terima kasih.

* Aku update sebab tengok seme pun menyepi..

6 comments:

HasnolMizam said...

on je. Jom Sabtu ni cuti2 malaysia lagi.

HasnolMizam said...
This comment has been removed by the author.
kak Bib said...

baru hari ni masuk balik...lama dh x ziarah kedai ni...

suealeen said...

kedai tak laku... tak dak menu baru

Ummi Alesya Sofea said...

best kan klu dpt g b'cuti ramai2..

JR® (22) said...

salam singgah and follow sini... ;) best..