Monday, November 23, 2009

| Selamat Hari Raya Haji |

Tak lama lagi kita akan menyambut Hari Raya Haji pada hari Jumaat ini, bersamaan dengan 27hb November 2009. Kalian sanak saudara akan beraya di mana? Bagi Waida, Kak Lina, Yin & Abang Kemal sekeluarga akan pulang ke Pengkalan Hulu, Perak. Khabarnya, pada hari Khamis ini, Cik Gedah dan Cik Lin sekeluarga akan turut ke sana. Pastinya raya haji tahun ini akan lebih meriah di Pengkalan Hulu. Tak sabar rasanya nak jejakkan kaki ke tempat yang segar dan sejuk tu. Khabarnya ibu, di sana setiap hari hujan dan abah selalu memakai baju sejuk. (Tu peringatan untuk semua sanak saudara, sila bawa baju sejuk jika anda mahu pulang ke Pengkalan Hulu. Huhu~)

Waida dan Kak Lina sekeluarga akan bertolak balik ke Pengkalan Hulu pada hari Rabu malam. Kami akan bertemu di tol USJ untuk konvoi pulang bersama-sama. Tak sabar rasanya! (Tapi, barang-barang yang nak dibawa belum pun dikemas. Hahaha) Apapun, bagi DD sekeluarga, katanya berhari raya di Terengganu sebab buat kenduri akikah Athir. Hmm..rindu nak jumpa Athir.

Macamana dengan kalian yang lain? Tahun ini beraya di mana? Pulang ke kampung tak? Kalau ada kesempatan, jemputlah datang ke Pengkalan Hulu. Bolehlah berjumpa dengan sanak saudara yang lain.

Till then, daaaa~~

6 comments:

Kak Lina said...

tak sabarnye nak balik ph. mesti rasa macam kat cameron gitu... raya ni nak masak ape ha?

| Krsty Pinky | said...

ibu kate masak rendang,nasi impit,kari ayam,kek buah...
lemang beli kt jiran..
aku nt nk bwk baju sejuk..
hehehe...sure sejuk kt ph nt..

~:|:sara:|:~ said...

aku beraya kt TP je...
blk nek bas je sensorg...
jet x blk..huhuhu

apa2 pn aku ucapkan selamat hari raya aidiladha...maaf zahir batin

kem slm pada sume ye

~nadia~ said...

wah sume nye sonok nk blik kpg rayer haji....
nadia ngan keluarga xtau lg....
ape pon.. Selamat Hari Rayer Qurban....
Kirim salam pd org PH...rindu ...dh lame x p sana,hhuhuhuhu

AKIZ NETWORK said...

kompom ph sejuk giler sal asyik hujan jer baru-baru ni aku balik sana memang berkabus,malas giler nak mandi............hari khamis pagi aku balik ph korang jgn balik lambat2 ada banyak kerja nak buat........

~Love Says It All~ said...

JADUAL KELAS MAKEUP AKAN DATANG:

6/12 : PERSONAL MAKEUP CLASS DI SERI KEMBANGAN
20/12 : PERSONAL MAKEUP CLAS DI S.ALAM

15/1: PERSONAL MAKEUP CLASS DI TERENGGANU
16/1 : PERSONAL MAKEUP CLASS DI KELANTAN

23& 24 JANUARY : BRIDAL MAKEUP CLASS (2 HARI) JANUARY INTAKE!!!

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
016 2128740 (EYRA)